Alla inlägg den 1 maj 2007

Av Thony - 1 maj 2007 23:00

Jag förstår inte hur man som bloggare inte kan komma på nåt att skriva om.

Måste väl betyda att jag som kille inte har så mycket tankar egentligen eller vadå???

Men det kan ju inte stämma heller för just nu så barra surrar det i huvudet på en men det är inget som jag kan sätta ord på.


Har haft det kul nu i fyra dagar så det är kanske därför det surrar. Synd bara att det krävs alkohol och ekonomisk konkurs för att man ska ha kul, det var inget som jag behövde förut när jag hade en kul andra hälft.

Hur nere man än kände sig så lättade det alltid upp när man var runt den människan.

Visst det finns andra människor som gör det lätt för en men det är inte riktigt samma grej.


Vad jag än tänker på eller gör så glider tankarna alltid in på den personen och så börjar man grubbla, grubbla på hur man kunde ha gått tillväga eller om det var nåt man kunde ha gjort eller om det var nåt mer som man skulle lyssnat till, då kanske man hade märkt problemet lite tidigare och stöttat och bara funnits där tillhands lite mera så kanske det inte hade gått som det nu gick.


Man hade kunnat flytta för en ny start eller gjort lite mer skoj för att lätta upp livet lite mer, inte bara ha varit trött när man kommit hem från jobbet och inget orkat, kanske tagit en cocktail på en tisdag bara för det är gott, Kanske tankat bilen och bara åkt tills tanken var tom och där tagit in på ett hotell eller nåt, sett nåt nytt, kanske gått på museum


Nu får man ju gå oviss om framtiden som jag hade sett så klart för ett tag sedan. Fick aldrig höra de orden -I nöd och lust. Fick inte gör eller se allt det där roliga och det tråkiga som hör till när man delar ett liv med någon.


Det jag ser framför mig är nog mest tragiskt för andra att höra men det är nog skönt att få det ur sig. Fler räkningar än inkomst, fler ensamma dagar, inget uteliv men det hade jag ju inte förut heller så det kan ju vara.


Nån sa att det kommer lösa sig du kommer hitta en ny tjej som kommer göra dig lycklig. Yeaah right Hur kan man träffa en tjej när man inte ens har råd att åka kommunalt??????


Fast det är ju klart man kan ju ha turen att det kommer några snygga och trevliga Jehovas vittnen och knackar på dörren eller nåt liknande. (NOT)



Nej nu sitter jag bara här och tycker synd om mig själv men det är som sagt skönt att få det ur sig.


Bara sitta och kräkas ur sig det man går och grubblar på så att nån annan oxå kan gå och grubbla på samma sak, det är väll därför det finns bloggar eller vad tror ni.


 Jag tror att det blir lite som Big Brother, undrar hur det går för dom i dag då det kanske har hänt nåt spännande idag, en blogg behöver man ju inte vara rädd för att missa reprisen på ju den står  ju bara där.



 Vill man se ett gammalt avsnitt e det ju bara å backa bandet lite.



Synd att man inte har bloggat i flera år då kanske man hade sett ett sammanhang i hela den här grejen. Får väll titta tillbaks om ett par år och då kanske ser nåt positivt med hela den här händelsen.



 Vem vet man kanske är rik om ett par år och då bara skrattar åt allt.

Tycker allt är kul och bara har det bra, dricker skumpa med bratsen och skålar med Madde om nu det är att ha kul.


Nej godnatt på er allihop.

Sköna drömmar må de alla slå in

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards